lørdag 17. januar 2015

Et supert triks.

Er du som meg som sliter med nye sko,
og får fort gnagsår?
Da har jeg et supert triks, iallefall når det kommer til skinnsko.
Bland to deler vann, en del alkohol (jeg brukte vodka) 
og 8-10 dråper grønnsåpe eller en annen såpe.
Smør dette på skoene, ha tykke sokker på og ta på skoene.
Gå litt rundt og gjerne føn skoene med tørre med varmluft mens du har de på.
Funker som fjell! Etter dette føltes skoene som om de var ferdig utgått,
og jeg ble utrolig overraska over at det fungerte så bra.
Så får det heller være at du ser litt dust ut der du føner skoene dine 
etter du smører de inn med vodka ;)



Bildene er tatt etter vodka og føn.
på skoene vel og merke…Tjohei!

Ha en fortsatt fin helg!

I have a great tip for those who are struggling with uncomfy new leather boots.
Mix two parts water, one part alcohol (I used vodka) and 8-10 drops of soap.
Use that mix on the boots, wear thick socks and take the shoes on.
Walk around.
You can also use a hair dryer to dry the shoes while you are wearing them.
After doing this the shoes is no longer uncomfy and fits your foot perfectly.
Yey!



3 kommentarer:

  1. Så flott blogg! Nå er du i min bloggroll :-) Disse bordene er falt jeg totalt for, er det gamle settbord du har malt opp ? De var helt knall!!!
    Hilsen Mette (Stavanger)

    SvarSlett
  2. I discover your blog and I like it very much! I am a french girl living in Oslo for a few months and jeg snakker litt litt norsk for the moment!! See you soon!

    SvarSlett
  3. Tusen takk til begge to. Glad you like my blog!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails