tirsdag 5. august 2014

Sommermat

Om sommeren blir det lett til at en unner seg litt mer av det gode.
Og jeg er absolutt ikke noe unntak.
Jeg unner meg noe godt rett som det er,
og for ikke så lenge siden ble det brownies med bær og is til,
og for å kompensere for alt det usunne ble det laget hjemmelaget knekkebrød på søndag.
Så da gikk regnskapet i null kan vi si…




Nå er ferien slutt og jeg er tilbake i hverdagen igjen.
Selv om det er litt godt og, 
kunne jeg lett hatt ferie et par uker til..
;)

In summer it's often easy not be so strict about the healthy food.
I'm no exception.
I treated myself with brownies and berries a few days ago,
so on sunday I made healthy crisp bread,
so then I guess we are even…
Steven...

4 kommentarer:

  1. der kuchen sieht sehr lecker aus!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Nam!! Så godt ut begge deler :-) er deilig med ferie, men godt å komme tilbake til hverdagen også, syntes jeg :-)

    Klem fra fargehverdag Gins

    SvarSlett
  3. Blir alltid litt for masse godt i ferien:)
    Forsatt fin sommermnd til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails